Adwords annoncering kan være besværligt at styre, og der er generelt meget information at spise. Det kræver derfor enormt meget tid at lære teknikken i annoncering gennem Google. Derefter kommer alt ekstra arbejdet med at holde din Google Ads interface konto ved lige. Hvis du ikke ligger inden med den viden eller tiden til Google annoncering, vil det være mest logisk at vælge et AdWords bureau, som kan stå for dette. AdWords bureauer tager hånd over dine kampagner og udarbejder dem efter dine mål. Google har mange programmer, der forbindes med hinanden, og hvis du ikke er en ’’haj’’ til datahåndtering – kan det hurtigt resultere i at du kaster dine penge ud på ingenting.
Et Adwords bureau du burde kigge på, er et bureau som kan håndtere din Google annoncering gennem en strategi de kalder granulær struktur. Det vil sige, at de kun har ét søgeord til én annonce. Dette ender ud i at der større chance for at dine kampagner scorer højt på Googles quality score. Google annoncering placerer dine annoncer efter din quality score, og hvad du byder af CPC (cost per click). Dette betyder, at jo lavere quality score du har, desto højere bliver din CPC. Værdien ved et AdWords bureau er derfor, at de håndterer alle dine kampagner, og sparer penge for dig.
Vigtigt med flere kompetencer
Ud over dette så skal et AdWords bureau også have kompetencer i flere online markedsførings ydelser. En god portion erfaring er også altid en god indikator på, om bureauet er kompetente nok. Dette giver dem en fordel, da de kan opbygge kampagner efter deres viden og dine mål. Den perfekte cocktail kan man sige. Man kan også kigge på deres hjemmeside og se, om de udstråler kundeservice og ønsker et tæt samarbejde end at du bare en omsætning for dem.
Tag kontakt til et AdWords bureau, som giver en gratis analyse af dine Google Ads kampagner – samt et som er klar på at tage en god samtale. Dét er vigtigt, de har ekspertviden inden for alle de fleste online markedsføringsydelser. Hvis du er interesseret i at have en seriøst vækst via et AdWords bureau, så tag kontakt til det bureau, som tiltaler dig mest.