Vi er netop trådt ind i november og julen er lige om hjørnet. Der er et utal af ting der skal tages højde for og gøres klar i forbindelse med julen. Mange af disse gøremål er private og hører hjemmet til. Men der er også en masse forskelligt at gøre på arbejdet. Har du f.eks. tænkt over hvilke firmajulegaver dine medarbejdere skal have i år og fra hvilken leverandør de skal komme.
Selvom vi blot er hoppet ind i december er det på høje tid at tænke på firmajulegaven til dine medarbejdere. Firmajulegaver kan være alt mellem himmel og jord. Og det er især et godt sted at sætte ind hvis medarbejderne ikke forventer det. Firmajulegaven kan enten være en gave du som direktør eller leder vælger til dine medarbejdere eller du kan lave en aftale med en leverandør af firmajulegaver, som kan stille et system til rådighed hvor dine medarbejdere selv i ro og mag kan vælge deres firmajulegaver.
Firmajulegaver 2018 stormer frem
I år er firmajulegaver meget populære. Det kommer gerne i bølger hvordan trenden er på markedet for firmajulegaver. Det er rigtig god personalepleje at sørge for firmajulegaver, og det kan også bruges som en del af din markedsføring overfor nye potentielle medarbejdere. Det er altid et super godt signal at sende udad til at der bliver sørger for firmajulegaver til medarbejderne og at der bliver lagt vægt på bløde værdier.
Promotionmakers forhandler firmajulegaver og du kan se udvalget her. Det er især populært i moderne virksomheder at have et arrangement med firmajulegaver. I er moderne arbejdsmæssig tidsalder er det især vigtigt at skabe gode rammer for medarbejderne, så de opfatter sig som værdsat og gennem anerkendelse vokser i virksomheden og tager større. I denne sammenhæng kan firmajulegaver være en om end lille, men ikke ubetydelig faktor i skabelsen af medarbejdertilfredshed. Det er en materiel måde at sætte pris på det arbejde der er blevet udført gennem året og på en ordentlig måde slutte året og starte på et nyt år. Derudover skaber det også en ambassadøreffekt blandt medarbejderne som kan tiltrække nye medarbejdere, hvis de hører godt om virksomheden fra venner og bekendte i en given branche.